design i min framtida [lyx]lägenhet.

Min drömlägenhet ska ligga i New York, Manhattan. Nära Central Park eller Time Square. Bara för att. I alla faall, nu kör vi lite lägenheter på design som jag ska ha råd med om jag blir miljadär. Eller gifter mig med någon rik, som typ en skådespelare.


vardagsrum i min awesome drömlägenhet. fast soffan ska vara närmare tvn och mer färgglad, och tvn ska vara typ enorm.


köket i min drömlägenhet.


badrummet. Och en toalett såklart. Litet mysigt badrum rocks!

bedroom design Bedroom Design

- det enorma utrymmet med töntsaker. självaste sängen och mattan samt väggen, ska vara centralt i rummet. en telefon på nattduksbordet. 


sån telefon. fast vit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0