p2 "fighting for peace is like fucking for virginity"

Jag ska ha en dusch, men ändå ett badkar. Nej, ett badkar ska jag ha. Ja. I mitt sovrum ska jag ha en telefon då, och en säng för min hund. Det ska vara en stor mysig Golden Retriever. Eller något sånt. Jag vet inte. Den ska i alla fall inte vara för liten eller för stor.

Det ska vara en kingsize bed. Och jag vill ha en walk in closet, men dt kommer inte vara tillräckligt mycket kläder för det så jag ska ha det i en garderob bara. Ska kanske ha en tv i mitt sovrum. Nej, det ksa jag inte. INTE. Bra. Och en radio ska jag ha. Så jag kan spela awesome låtar.

Jag ska ha en bil. En Audi ska jag ha. Transporter 3, Audi, mmmm♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0