Böcker.

Ska snart fortsätta på min uppsats om Madagaskar, men är så inne i böckerna jag läser nu. Igår gick jag med Norea till biblioteket, för hon ville att jag skulle låna "En liftares guide till galaxen". Bibblan hade dock inte den, men jag gick runt och kollade efter lite andra böcker och hon med.

Jag hyrde två böcker. Ufo-mysteriet med Clas Svahn, och Dödens Triangel med Charles Berlitz. Böckerna är faktiskt sjukt intressanta, och jag är helt fast för Dödens Triangel. Ufo-mysteriet handlar (det är ganska självklart) om de med intressanta ufo-rapporterna och människors upplevelser. Dödens Triangel handlar om Bermudatriangeln. Rekommenderar Dödens Triangel för de som tycker sånt här är intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0