Boogeyman 3

Såg på Boogeyman 3 igår med Sofia, och jag skulle nog ge den 2/5. Den var lite obehaglig och det liksom byggdes upp, men självaste 'Boogeyman' såg inte särskilt läskig ut - alls. Kändes även lite The Grudge härm på vissa delar av filmen, typ när det började rinna blod ner för väggarna istället för hår.

Men det var typ folk som blev brutalt mördade i fläktar, av glas, nertryckt i en låda och körd i tvättmaskinen.. Vilket var lite komiskt..

Men jag tror att om man inte sett mycket skräckfilmer förut (låter som om jag är pro på skräckisar, men nä haha) eller är väldigt rädd av sig tror jag att Boogeyman 3 skulle vara asläskig. Men den får 2/5 av mig.

Men jag älskar soundtracket till den! Kan inte 'bädda in den' i inlägget så ni får checka länken istället.
http://www.youtube.com/watch?v=mdLeb0uouH0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0