filmer

Jag älskar film. Det här är vad jag tycker om alla olika genrer.

 

drama - Drama kan vara både tråkigt och bäst. Såg till exempel en film igår, The Christmas Blessing. Det var sånt här bra drama, som man blir lite tårögd över men ändå mår bra i slutet av. Så jag skulle säga att jag har en begränsad smak inom drama (haha jävla vinsmakare) 

skräck - I skräck gillar jag nästan allt. Förutom filmer där det typ är bara helt brutalt 24/7 eller när det är tråkigt. Exempel Paranormal Activity. Hela filmen trodde man att något skulle hända. "Nu händer något!", tänkte jag. Nänänä. Höll på att avlida. Det ska ju hända saker i skräckisar..

 

komedi - Älskar skruvade komedier! Ser på I Love You, Man just nu. Haha! Men ett exempel på en skruvad komedi är väl Harold & Kumar (3an kommer i jul :D), så störd men kul. Och lite sånahär chick filmer kan vara kul ibland, som typ New York Minute och Mean Girls haha.

 

thriller - Gillar psykologiska thrillers mest. Thrillers som är obehagliga som gör att det kryper i skinnet. Såna gillar jag. 


action - Gillar action med en liten kling av komedi (hahah så fult) i. När det bara är ren action kan det bli lite långtråkigt efter ett tag...

animerat/tecknat/anime - Det är olika. Dagens tecknade filmer är skit. I animerade kan de vara roliga, och anime också. Spirited Away ♥

 

ska se vidare på I Love You, Man nu. Hehehe.


Kommentarer
Postat av: Chris

You, me, Harold & Kumar, Harold & Kumar 2, Harold & Kumar 3, pretty please. -

2011-04-01 @ 23:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0