Hatar Opera!! (webbläsaren)

Tänkte nyss skriva ett inlägg där jag skulle klaga över att jag inte orkade skriva en uppsats om elbasen, men kom sedan på att den ska inte vara inne förrän nästa vecka. Ha-ha!


Får fan snart skaffa en filmblogg, den här bloggen är ju full av de senaste filmerna jag sett. W/e. Tänkte skriva lite om Black Swan och några mer, men sen så ville inte Opera kunna kopiera bilder. Så jag byter till Safari instead...

Internet Explorer: Segt.
Mozilla Firefox: Har en tendens att krascha ofta. Ful som fan också.
Google Chrome: Segar ibland, och stöds inte av exempel blogg.se..
Opera: Går inte att kopiera.

Så ska testa på Safari webbläsaren nu. Hoppas den är bra. Får damp annars..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0