Nyårstest

NYÅRSTESTET!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yups!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg vad jag hade för löften :s

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet?!?!? Hahah.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nups

5. Vilka länder besökte du?
Sweden xd

6. Är det något med år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer kläder. Skor. Skor, skor, skor!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Kommer inte ihåg något specifikt datum, men dagar kommer jag ihåg då.

8. Vad var din största framgång 2010?
Fick tillbaka min bästavän.

9. Största misstaget?
Säkert många, as usual :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yups

11. Bästa köpet?
Ingen aning faktiskt!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & julklappar..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Yups!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
The pretty reckless album ♥

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Skulle nog säga både och. 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Önskar att jag skulle våga ha mer Grynet inställning (HAHAH) duvet "ta ingen skit!!")

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat och oroat mig.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos pappa & mamma

19. Blev du kär i år?
Näpp. Har lite svårt med dedär.

20. Favoritprogram på TV?
HIMYM, South Park, Family Guy, The simpsons, Despereate Housewives, Grey's Anatomy, UB (</3), SCARE TACTICS! Och typ Ellen DG-show, Tyra B & Top Model ♥

21. Bästa boken du läste i år?
Confessions of a shopaholic serien ♥

22. Största musikaliska upptäckten?
the pretty reckless & theory of a deadman ♥

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kommer inte riktigt ihåg vad jag fick..

25. Något du önskade dig men inte fick?
I julklapp var det bilspel. Funderar seriöst på ett ge upp det nu, haha..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Tror jag tillbringade den med Christina och Sofia, kanske Linn? Kommer inte ihåg, hahah. Eller var Amanda med också? Jag kommer inte ihåg.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
MYYYCKET.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Tråkig. Jeans+t-shirt. Ska försöka provocera lite mer med min stil i år.

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
HM...............................

31. Vem saknade du?
Mycket folk.

32. Den bästa nya människan du träffade?
Jag vet inte, jag har mött lite nytt intressant folk i år. Har dock en tendens att förlora kontakten med dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0