Valborg, nyårslöften, skolan etc.

Det här känns bra. Är bokad på valborg, ska vara med Jessica, Amanda, Linn och Therese. Vi har varit tsm två år i rad, och det här ska allvarligt bli vår nya tradition. Och så ska vi ha lite kul på valborg. Vi får se hur det går hehe ;)

Men på tisdag börjar skolan. Och det suger. Men från och med när skolan börjar, startar även mina nyårslöften. Jag vet, egentligen borde nyårslöftena starta efter nyår, men det känns bättre att få andas ut och ta det lugnt under nyår. Jag tänker inte berätta vad mina nyårslöften är, då det känns som om jag vill hålla det privat för mig själv. Dessutom så vet jag att det kan hända att det inträffar uppståelse över det eller förvirran. Dessutom är jag inte 100% säker på vad jag har för nyårslöften, haha...

Jag är fortfarande arg på min pappa, och planerar att konfrontera honom under helgen. Ska kanske möta Tobias också.

Planerar att göra en till special om något, FYI.

Har dessutom en blogg där jag bara skriver seriösa saker i. Visste ni det? Mina kära läsare *host*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0